وضعیت بازار
ارزش معاملات سهام
ارزش معاملات اختیار
حجم معاملات اختیار
اطلاعات قیمت

کد تخفیف نوروزی "1403" خرید اشتراک سایت

@Optionbaaz

امروز ساعت 19 الی 21

مسیر رسیدن به سود مستمر
دوره آفلاین آموزش اختیارمعامله و فرمول نویسی
بیش از 15 ساعت ویدیوی آموزشی

مفاهیم پایه و کاربردی آپشن - استراتژی های سود آور برای مبتدیان و حرفه ها - آموزش گام به گام اختیار معامله - فرمول نویسی - فیلتر نویسی - دسترسی نامحدود - پشتیبانی و ..

اطلاعات دوره و ثبت نام

بیشترین ارزش معاملات اختیار معامله
روزانه
هفتگی
ماهیانه
روزانه
هفتگی
ماهیانه
نزدیکترین سررسید دوره های معاملاتی
نماد روز تا سررسید
برترین دارایی های پایه
روزانه
هفتگی
ماهیانه
دریافت و فعال سازی آنلاین کد بورسی و اختیار معامله
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

شرایط و قوانین استفاده

ورود به این سامانه، استفاده از هریک از سرویسهای رایگان و غیر رایگان مستلزم پذیرش تمامی بخش های شرایط و قوانین می باشد که در زیر آمده است.

در این متن به وب سایت ثبت شده در آدرس اینترنتی  optionbaaz.ir  "سامانه"  ، به تمامی نرم افزارها و سرویس هایی که وب سایت آپشن باز  در اختیار کاربران قرار می دهد "سرویس" و به افراد و یا موسساتی که از این سرویس ها به هر نحوی استفاده می کنند "کاربر" اطلاق می گردد.

 در صورتی که شما با بخش و یا تمامی این شرایط و قوانین موافق نمی باشید با کمال احترام می بایست  از این سامانه خارج شده  و از هیچ کدام از سرویس ها آن استفاده نکنید . در صورت ثبت نام  و یا استفاده  از  خدمات این سایت شما این شرایط و قوانین را پذیرفته اید.

سامانه هیچ توافقی با کاربران خارج از این شرایط ندارد. 

استفاده از اطلاعات و امکاناتی  که این سامانه در اختیار شما می گذارد

  • کاربران متعهد می شوند تمامی قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران را رعایت نمایند. امکانات و سرویس های این سایت می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد.
  • لازم به ذکر است معاملات قراردادهای آپشن ماهیتی ریسکی دارند و از این رو انجام این معاملات باید همراه با آگاهی کامل از ریسک‌های آنها و تسلط بر مفاهیم قراردادهای اختیار معامله صورت گیرد.
  •  محتوای ارائه شده در این وب سایت تنها جنبه اطلاعاتی دارد و به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه گزاری،  ورود به بازار اختیار، خرید یا فروش سهام و قرارداد اختیار معامله  نمی باشد.
  • عواقب ناشی از تفسیر اطلاعات ارائه شده در این وب سایت که منجر به تصمیمات سرمایه‌گذاری شود بر عهده شخص سرمایه‌گذار بوده و مسئولیتی در خصوص سودها و زیان‌های احتمالی متوجه صاحبان این وبسایت نمی‌باشد.
  • برخی از خدمات ارائه شده در وبسایت نیازمند ثبت نام کاربری است. با ثبت نام کاربری، شما موافقت می کنید که اطلاعات دقیق و معتبری از خود ارائه دهید و درصورت هرگونه تغییر این اطلاعات را به روزرسانی کنید. 
  • انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است.
  • مهم : کاربران حق ندارند که اطلاعات این سامانه را جمع آوری کرده و از اطلاعات به دست آمده هرگونه استفاده ای غیر از مصارف عمومی تعریف شده انجام دهند. به عنوان نمونه نمی توانند از اطلاعات  موجود در سامانه برای ایجاد وب سایت یا نرم افزار تجاری دیگر استفاده نمایند.

حساب کاربری و اشتراک

  •  هر حساب کاربری مربوط به یک نفر می باشد و استفاده اشتراکی از یک اکانت ممنوع می باشد.
  • در صورتی که کاربر به هر دلیلی  از اشتراک خود در زمان مشخص شده در هنگام خرید استفاده نکند, امکان استفاده از آن در زمان دیگر یا استرداد مبلغ اشتراک  وجود ندارد.
  • در صورت مشاهده استفاده هم زمان از یک نام کاربری توسط چند نفر   حساب کاربری به حالت تعلیق در خواهد آمد و  حساب کاربری برای حداقل سه روز معاملاتی غیر قابل استفاده خواهد شد.
  • پروسه بررسی و تعلیق حساب کاربری  بصورت اتوماتیک و سیستمی انجام می شود  به همین جهت نام کاربری و کلمه عبور خود را در اختیار کسی قرار ندهید چون امکان استفاده اشتراکی از اکانت وجود ندارد.
  • درصورتی که حساب کاربری شما تعلیق شد، حتما کلمه عبور خود را تغییر دهید چون بعد از باز شدن حساب در صورت استفاده مجدد همزمان  بیشتر از یک نفر حساب تعلیق خواهد شد.

امکان به روز کردن شرایط استفاده از سامانه و قوانین یا تجدید نظر در آنها می باشد ، لطفا" برای آگاهی از شرایط جدید هر چند وقت یکبار این صفحه را مرور فرمایید .