وضعیت بازار
ارزش معاملات سهام
ارزش معاملات اختیار
حجم معاملات اختیار
اطلاعات قیمت

کد تخفیف نوروزی "1403" خرید اشتراک سایت

@Optionbaaz

امروز ساعت 19 الی 21

مسیر رسیدن به سود مستمر
دوره آفلاین آموزش اختیارمعامله و فرمول نویسی
بیش از 15 ساعت ویدیوی آموزشی

مفاهیم پایه و کاربردی آپشن - استراتژی های سود آور برای مبتدیان و حرفه ها - آموزش گام به گام اختیار معامله - فرمول نویسی - فیلتر نویسی - دسترسی نامحدود - پشتیبانی و ..

اطلاعات دوره و ثبت نام

بیشترین ارزش معاملات اختیار معامله
روزانه
هفتگی
ماهیانه
روزانه
هفتگی
ماهیانه
نزدیکترین سررسید دوره های معاملاتی
نماد روز تا سررسید
برترین دارایی های پایه
روزانه
هفتگی
ماهیانه
دریافت و فعال سازی آنلاین کد بورسی و اختیار معامله
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

هوش مالی

پول به تنهایی نمی تواند شما را ثروتمند کند. ثروت ، اول از همه یک حالت ذهنی است

آپشن باز هوش مالی

پول به تنهایی نمی تواند شما را ثروتمند کند. میزان ثروت هر کسی به میزان آگاهی و بصیرت او از مسائل مالی بستگی دارد نه به میزان پولی که در جیب اوست.

یکی از مهم ترین مسائل زندگی هر شخصی پول می باشد که لازمه رسیدن به ان افزایش هوش مالی است.

هوش مالی بخشی از هوش شماست که قادر است موضوعات مربوط به مسائل مالی را شناسایی و سپس رفع کند . متاسفانه اگر هوش مالی شما به اندازه کافی بالا نباشد مشکلات شما حل نشده باقی می مانند و هرگز از بین نمی روند بلکه در یک برهه از زمان کم رنگ تر و در زمانی حادتر می شوند.

هوش مالی دارای 5 بخش است 

1. بدست اوردن پول بیشتر 2. حفظ پول و سرمایه 3. بودجه بندی سرمایه 4. استفاده بهینه از پول و سرمایه 5. بالا بردن میزان آگاهی

اگر شخصی تمامی موارد بالا را داشته باشد می توان گفت که هوش قابل قبولی دارد. اگر کسی بخواهد ثروتمند شود باید در تمام موارد بالا کامل باشد .

اگر کسی در هوش مالی چند مورد از موارد بالا را نداشته باشد مانند کسی است که نمی داند برای راندن یک اتومبیل لازم است بنزین و اب رادیات و ... چک کند و توقع داشته باشد اتومبیل بدون هیچ نقصی حرکت کند. کسی که در یک سرمایه گذاری توانایی تصمیم گیری درست را نداشته باشد کامل نیست و نمی تواند ادعا کند و یا امیدوار باشد که در سرمایه گذاری خود موفق خواهد بود. و یا اگر کسی نتواند درامد خود را افزایش دهد حفاظت از پول و سرمایه برای او معنی ندارد و کسی که از پول خود محافظت نکند نمی تواند سرمایه خود را بودجه بندی کند.

امروزه بسیاری از مردم هستند که بسیار خوب ، تحصیلکرده ، صادق ، سختکوش و راستگو هستند اما هوش مالی بسیار پایینی دارندو هرگز نتوانسته اند در زندگی خود به رضایت برسند. شاید مشکل اصلی ان ها پول نیست . شاید مشکلشان این باشد که ان ها مشکلات خود را نمی شناسند و یاد گرفته اند طبق عادت صبح از خواب بیدار شوند و سر ساعت مقرر سر کار خود حاضر شوند و بعد از بازگشت به خانه خوردن غذا و استراحت برای فردای کاری خود اماده شوند. ان ها میدانند در زندگیشان مشکلی وجود دارد اما امیدوارند در اینده همه چیز به خوبی و خود به خود تغییر پیدا کند.

پولدار شدن به زور و بازوی قوی و سرمایه بیشتر نیست کسی می تواند موفق شود که چشم تیز و ذهن هوشیار داشته باشد و از تجربیات دیگران به خوبی استفاده کنند و بر شکست های خود و دیگران تمرکز داشته باشد چون اگر کسی بداند که چگونه شکست میخورد زودتر موفق می شود .
از بزرگی شنیده ام که می گوید پیروزی در مقابل شکست نیست بلکه درون ان است .

هر شخصی در تجارت شکست هایی میخورد اما دلیل موفقیت برخی این است که خوب یاد گرفته اند شکست را تحمل کنند و چطور با نداشته ها کنار بیایند و دوباره روی پای خود بایستند و با اراده بیشتری شروع بکار کنند.

شاید تمام تلاش های ما ما را به سمت پول سوق ندهند اما طولی نمی کشد که پول خودش ما را پیدا می کند و به سراغ ما می اید.

یکی از دلایلی که مردم هر قشری را با مشکل مواجه میکند این است که ان ها می خواهند بدون گذراندن مراحل به اهداف خود برسند . ان ها نمی دانند که افراد با پشت سر گذاشتن مراحل هدفشان است که پولدار می شوند نه با رسیدن به هدفشان 

شاید دلیل اینکه افرادی که ثروت های بسیاری را از والدین خود به ارث میبرند و در مدت زمان کوتاهی تمام ان را از دست می دهند همین باشد که ان ها هیچ تلاشی برای بدست اوردن پول خود نکرده و از انچه بدست اورده اند محافظت نکرده و قدر ان را نمی دانند.

برای ثروتمند شدن باید جرات و جسارت به خرج داد . جرات و جسارت ما باید هوش مالی مان باشد.

چند سال پیش کنفرانسی در ایالات متحده در مورد سرمایه‌گذاری و امور مالی برگزار شد. یکی از سخنرانان، ایلان ماسک بود و در جلسه پرسش و پاسخ، سوالی از او پرسیده شد که همه را به خنده انداخت.

آیا شما بعنوان ثروتمندترین مرد جهان، اجازه می‌دهید دخترتان با یک مرد فقیر یا متواضع ازدواج کند؟

پاسخ او تعبیر جدیدی از ثروت در جهان ایجاد کرد!!!!

ایلان ماسک: اول از همه، این را درک کنید که ثروت به معنای داشتن حساب بانکی چاق نیست.
*ثروت در درجه اول، توانایی خلق ثروت است.*
کسی که در لاتاری یا قمار برنده می‌شود، حتی اگر 100 میلیون برنده شود، ثروتمند نیست. بلکه او یک مرد فقیر با پول زیاد است. به همین دلیل است که 90 درصد میلیونرهای لاتاری، بعد از 5 سال دوباره فقیر می‌شوند.

شما افراد ثروتمندی هم دارید که پول ندارند. مثل اکثر کارآفرینان!!
آنها در حال حاضر در مسیر ثروت هستند، حتی اگر پولی نداشته باشند، زیرا در حال توسعه هوش مالی خود هستند و آن ثروت است.

فقیر و غنی چه تفاوتی با هم دارند؟

به بیان ساده: ثروتمند ممکن است بمیرد تا ثروتمند شود، در حالی که فقیر ممکن است بکشد تا ثروتمند شود.
اگر جوانی را دیدید که تصمیم دارد تمرین کند، چیزهای جدید بیاموزد و دائماً خود را بهبود ببخشد، بدانید که او ثروتمند است.
ولی اگر جوانی را دیدید که فکر می‌کند مشکل از دولت است، ثروتمندان همه دزدند و مدام انتقاد می‌کند، بدانید که او یک فقیر است.
ثروتمندان متقاعد شده‌اند که فقط به اطلاعات و آموزش نیاز دارند تا پرواز کنند. ولی فقرا فکر می‌کنند که دیگران باید به آنها پول بدهند تا بلند شوند.

در خاتمه، وقتی می‌گویم دخترم با مرد فقیر ازدواج نمی‌کند، من در مورد پول صحبت نمی‌کنم، در مورد توانایی ایجاد ثروت صحبت می‌کنم.
ببخشید که این را می‌گویم، اما بیشتر جنایتکاران مردم فقیر هستند
وقتی حریصانه فقط بدنبال پول می‌دوند، عقل‌شان را از دست می‌دهند، به همین دلیل دزدی می‌کنند، دزدی می‌کنند و ... 
برای آنها این یک افتخار است، زیرا نمی‌دانند چگونه می‌توانند به تنهایی درآمد کسب کنند.

یک روز نگهبان یک بانک، کیسه‌ای پر از پول پیدا کرد، کیف را برداشت و آن را به مدیر بانک داد.
دیگران وقتی شنیدند، این مرد را احمق خطاب کردند، اما در واقع این مرد فقط یک مرد ثروتمند بود که پول نداشت!!!
یک سال بعد، بانک به او پیشنهاد شغلی با عنوان پذیرش مشتریان داد، سه سال بعد او بخاطر کسب امتیازات عالی، مدیر بخش مشتریان شد و ده سال بعد مدیریت منطقه‌ای این بانک را برعهده گرفت. او اکنون صدها کارمند را مدیریت می‌کند و پاداش سالانه او، بیش از مبلغی است که می‌توانست دزدیده باشد.

 *ثروت ، اول از همه یک حالت ذهنی است.*

لطفا سوال یا نظر خود را در این قسمت مطرح فرمایید
وارد کردن شماره همراه و ایمیل اختیاری می باشد و فقط جهت اطلاع رسانی از دریافت پاسخ استفاده خواهد شد .